לימוד משחק עבור רבים הוא חלום אשר מלווה אותם שנים רבות, והם חוששים כי לימודי משחק אולי אינם מתאימים להם והם אינם מוכשרים מספיק. נכון שלא כל שחקן המסיים את לימודיו ישר מקבל תפקיד ראשי בהוליווד, אך בהחלט קיים מגוון תפקידים בקולנוע ובתיאטרון הישראלי אשר יכולים להתאים לשחקנים רבים. עבור אחרים, הלימודים הם שלב נוסף בדרך אשר כבר התחילו בעולם המשחק, והגשמת חלום ארוך טווח.

כך או כך, בחירה במסלול של לימוד משחק היא בהחלט בחירה מאתגרת, מאחר ולא מדובר בעבודה שגרתית אשר הנתיב בה הוא ברור וידוע מראש. אך עבור אנשים רבים, הבחירה של לימודי משחק היא מובנת מאליה ובלתי נמנעת, מאחר והם לא רואים את עצמם עוסקים בשום דבר אחר והתשוקה שלהם לעולם זה היא רבה. עם זאת, בכדי להיות מוכנים ככל הניתן למציאות שלאחר הלימודים, יש לדעת מעט על עולם הקולנוע והתיאטרון לפני הכניסה ללימודים.

לימוד משחק הם לימודים אינטנסיביים ומאתגרים, אשר בסופם התלמידים יוצאים רעבים ומלאי אמביציה לעולם הגדול. למרות שישנם מקרים בהם ההצלחה מגיעה יחסית מהר ומצליחים להשיג תפקיד ראשון בתקופה קצרה, לרוב הדרך לקבלת כל תפקיד היא ארוכה ולעתים מתישה. לימודי משחק אינם מבטיחים לכם השגה של תפקידים לאחר סיום הלימודים, ויש להבין כי עולם המשחק הוא עולם דינמי ומסחרר.

היציאה לעולם הגדול לאחר לימוד משחק היא פעמים רבות קשה, כאשר ההליכה מאודישן לאודישן והאכזבות הרבות יוצרות לעתים רבות משבר. יש לזכור כי זהו עולם המשחק, וכל אודישן אשר לא קיבלתם בו את התפקיד לא אומר שאתם לא שחקנים טובים, אלא פשוט שהתפקיד לא התאים לכם – או שהוא התאים יותר לשחקן אחר. 

עם זאת, אין ספק כי החיים לאחר לימודי משחק הם לא משעממים לרגע, ומדובר באורך חיים מאתגר, מרתק ומלא בחוויות מרגשות.

רוצים לדעת עוד על לימוד משחק והחיים שאחרי ? פנו עוד היום לאקדמיה לאומנויות הבמה ונשמח לספר לכם על מגוון מסלולי לימודי משחק אשר קיימים אצלנו.